- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

«آتابای» در راه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی «آتابای»، پنجمین اثر سینمایی نیکی کریمی، از اواسط تیر در خوی، یکی از تاریخی‌ترین شهرهای استان آذربایجان غربی مقابل دوربین رفته و فیلمبرداری آن به تازگی به پایان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اخبار و گمانه زنی‌ها در خصوص حضور و یا عدم حضور فیلمسازان، بازیگران و کارگردانان در میان اهالی رسانه و علاقمندان سینما به شدت داغ می شود.

در این میان با شروع فصل تولید، بسیاری از آثار سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده و متعاقباً بازیگران نیز برای حضور در این آثار وارد قرارداد می شوند، همین عاملی است تا فهرست پرکارترین و یا غیابان سینما در جشنواره فیلم فجر به یکی از اخبار جذاب سینما در فصل پاییز مبدل شود.

فیلم سینمایی «آتابای»، پنجمین اثر سینمایی نیکی کریمی، از اواسط تیر در خوی، یکی از تاریخی‌ترین شهرهای استان آذربایجان غربی مقابل دوربین رفته و فیلمبرداری آن به تازگی به پایان رسیده است.

کریمی تاکنون بازی در نزدیک به ۷۰ اثر سینمایی و تلویزیونی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده و حال به دنبال تجربه‌ای تازه در عرصه کارگردانی است، وی پیش از آتابای آثاری همچون شیفت شب، سوت پایان، چند روز بعد و یک شب را کارگردانی کرده است.

جواد عزتی در فیلم سینمایی آتابای با هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش همبازی شده است. حجازی‌فر همچنین بر اساس طرحی از نیکی کریمی، فیلمنامه “آتابای” را به نگارش درآورده است. آتابای این روز‌ها با سپرى کردن مراحل فنی آماده حضور در سى و هشتمین جشنواره فیلم فجر می‌شود.

هادی حجازی فر امسال حضور پررنگی را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد داشت، وی در فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی به ایفای نقش در کنار جواد عزتی پرداخته است، جالب آنجا که آتابای با فیلمنامه ای نوشته خود حجازی فر ساخته شده است.

جواد عزتی بازیگر جوان و البته پرکار این روزهای سینما تاکنون با حضور در چهار فیلم سینمایی یکی از پرکارترین بازیگران حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود، البته در این میان عزتی در آثار سینمای بدنه که توجهی به جشنواره ندارند نیز به ایفای نقش پرداخته است.