- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

ارائه آموزش رشته‌های مختلف ورزشی برای بانوان خویی

شهردار خوی از ارائه آموزش در رشته‌های مختلف ورزشی برای بیش از ۴۲۰ بانوی خویی به‌صورت ماهانه در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری خوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]؛ محرم اکبرزاده  از ارائه آموزش در رشته‌های مختلف ورزشی برای بیش از  ۴۲۰ بانوی خویی به‌صورت ماهانه در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری خوی خبر داد و اظهار داشت: پس از انتشار فراخوان و معرفی کلاس‌های ورزشی پیش‌بینی‌شده در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری و حضور علاقه‌مندان، کلاس‌های آموزشی رشته‌های ایروبیک،  یوگا، والیبال، فوتبال، بدمینتون، دوچرخه‌سواری، پلاتیس و اسکیت در کنار ورزش‌های همگانی روزانه در این مجموعه برگزار می‌شود.

وی افزود: تعداد ۱۵۰ جلسه آموزشی با حضور مربیان و متخصصین حرفه‌ای این رشته‌های ورزشی  به‌صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر در این مجموعه برای علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی تشکیل‌شده است و ورزش‌های صبحگاهی با حضور کارشناس ورزشی به‌صورت رایگان برای شهروندان بانوی خویی در این مجموعه اجرا می‌شود.

شهردار خوی بیان کرد: کلاس‌های فوتبال، والیبال و اسکیت با توجه به استقبال دختران علاقه‌مند زیر نظر دو مربی آموزش داده می‌شود و دوچرخه‌های آموزشی نیز به دوچرخه‌های عمومی این مجموعه اضافه‌شده و به‌صورت میانگین بیش از ۵۰ نفر از این دوچرخه‌ها استفاده می‌کنند.

وی افزود: تجهیزات و ست‌های ورزشی مختلف برای استفاده شهروندان در این مجموعه نصب‌شده و به‌طور مستمر این تجهیزات موردبازنگری، بهسازی می‌شوند و تعدادی از دوره‌های ورزشی طی روزهای اخیر به پایان رسیده و همچنان بخشی از این کلاس‌ها تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود.

اکبرزاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره برگزاری کلاس‌های هنری برای بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان تصریح کرد: تعداد ۶۰ نفر از دختران در کلاس‌های آموزش رشته‌های هنری این مجموعه شرکت می‌کنند و با توجه به علاقه‌مندی و درخواست بانوان کلاس‌های آموزشی برخی از رشته‌های هنری نیز در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان با حضور مربیان هنر تشکیل شد.

وی افزود: تعداد ۷۴ جلسه آموزشی برای رشته‌های آموزش خیاطی، نمد دوزی و قالیبافی، طراحی بزرگ‌سالان و نقاشی کودکان، سفالگری، چرم‌دوزی در این مجموعه برای بانوان علاقه‌مند در دو نوبت صبح و عصر تشکیل‌شده است و کلاس‌های مشاوره نیز برای خانواده‌ها با حضور کارشناسان نیروی انتظامی به‌صورت ماهانه و جلسات هم‌اندیشی بانوان و اساتید حوزه علمیه روزهای چهارشنبه در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان برگزار می‌شود.