- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

به همت مدرسه امام خمینی(ره) خوی؛

به همت مدرسه امام خمینی(ره) خوی؛
گروه جهادی «تبلیغ» در شهرستان خوی تشکیل می شود
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)شهرستان خوی از تشکیل گروه جهادی «تبلیغ» در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» از خوی، حجت الاسلام ناصر اکبرزاده، در جمع طلاب مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)شهرستان خوی، با اشاره به ضرورت و اهمیت تشکیل گروه جهادی تبلیغ، اظهار داشت: ورود حوزه های علمیه در عرصه تبلیغ جهادی قابل مقایسه با سایر ارگان ها و تشکل ها نیست، چون به طور قطع اصل این وظیفه خطیر، متوجه حوزه های علمیه و طلاب است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)شهرستان خوی افزود: البته این نوع فعالیت ها در صورتی موفق خواهد بود که ضمن وجود هماهنگی بین اعضا، بر مداومت و اهمیت این امور نیز متوجه بوده و در جهت آن گام بردارند.

وی با تبیین روش های تبلیغ جهادی، ادامه داد: از جمله برنامه های مستمر گروه جهادی تبلیغ، طرح «امام شناسی» است که در مساجد و مدارس این شهرستان اجرا خواهد شد. البته چون آغاز به کار این گروه مصادف با نیمه شعبان است، برگزاری مراسم «شب جمکرانی» در فضاهای عمومی شهر و احیای سنت های نیمه شعبان از جمله احیا و قرائت ادعیه وارده در مساجد نیز از برنامه های مختص نیمه شعبان خواهد بود.

حجت الاسلام اکبرزاده با اشاره به اهمیت منابع تبلیغی، گفت: منابع تبلیغ نقش بسیار مهمی را در جذب مخاطبین و موفقیت در این عرصه دارند، فلذا حوزه علمیه خوی به کمک اساتید موفق در این عرصه جزوه ای تبلیغی تدوین کرده که در اختیار اعضای این گروه قرار خواهد گرفت.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)شهرستان خوی خاطرنشان کرد: جزواتی که در قالب منابع تبلیغی در اختیار مبلغین قرار می گیرد، اولا باعث یکدستگی مطالب می شود ثانیا سعی بر این بوده که در این جزوات از مطالب جذاب و مهم استفاده گردد تا مثمر ثمر واقع شود.