- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

سارقین منزل به شیوه مسمومیت و تحت پوشش مأمورین دولتی در خوی دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی خوی گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، سارقین منزل به شیوه مسمومیت و تحت پوشش مأمورین دولتی در خوی شناسایی و دستگیر شدند.

بیت‌الله پاشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی، با تشریح خبر دستگیری سارقین تحت پوشش مأمورین دولتی در این شهرستان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات و زیورآلات به روش معرفی خود به‌عنوان مأمور یکی از ادارات دولتی و مسمومیت افراد خانواده از منزل شخصی به هویت معلوم در شهرستان خوی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی انتظامی خوی قرار گرفته و با استفاده از شگردهای پلیسی یکی از سارقین شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: اقدامات لازم در جهت شناسایی و دستگیری سایر سارقین ادامه یافت تا اینکه نهایتاً فردی دیگر از سارقین به هویت معلوم نیز شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی، نامبرده در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل و بلافاصله شاکی پرونده با حضور در پلیس آگاهی پس از رؤیت نامبردگان آن‌ها را شناسایی و اعلام شکایت کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خوی تصریح کرد: در تحقیقات به ‌عمل ‌آمده، یکی از سارقین اعلام داشت که به ‌اتفاق یکی از دوستانش با معرفی خود به ‌عنوان مأمورین یکی از ادارات به منزل وارد و با خوراندن آب‌میوه آلوده به ماده بیهوشی تمامی اعضای خانواده را مسموم و بی‌هوش کرده و طلاجات و وجوهات نقد را به سرقت برده‌اند.

وی افزود: هر دو سارق با توجه به شناسایی سارقین از طرف شاکی و اعضای خانواده با قرار سنگین روانه زندان خوی شدند.

پاشایی بیان کرد: از مردم خواهشمندیم هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در صورت مراجعه افراد به‌عنوان مأمورین ادارات یا سایر ارگانهای دولتی و خصوصی پس از اخذ کارت شناسایی و حصول اطمینان نسبت به ارائه موارد خواسته‌شده آنان اقدام کرده و از پذیرش هرگونه مواد خوراکی و آشامیدنی از افراد مشکوک و ناشناس خودداری کنند.