- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

افتتاح نمایندگی اتاق تعاون شمال آذربایجان غربی

نمایندگی اتاق تعاون شمال آذربایجان غربی با حضور جمعی از مسئولان ادارات و مدیران شرکت های تعاونی درنمایندگی اتاق تعاون شمال آذربایجان غربی با حضور جمعی از مسئولان ادارات و مدیران شرکت های تعاونی در شهرستان خوی افتتاح شد. شهرستان خوی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، باقر خلیلی رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی در آئین افتتاح این نمایندگی گفت: اتاق تعاون شمال استان در خوی با هدف رشد و توسعه و سهولت در انجام امور شرکت های تعاونی شمال استان و شرکت های تعاونی مرز نشینان در شهرستان خوی افتتاح شد.


وی آموزش تعاونگران و اعضای شرکت های تعاونی را از مهمترین اهداف راه اندازی اتاق تعاون در خوی اعلام و تصریح کرد: در یکسال گذشته اتاق تعاون استان برای بیش از ۱۸ هزار تعاونگر و اعضای شرکت های تعاونی آموزش های مختلف با هدف توانمند سازی تعاونی ها ارائه کرده است.


خلیلی رئیس اتاق تعاون استان ایحاد مرکز داوری را از دیگر برنامه های نمایندگی اتاق تعاون شمال استان در خوی اعلام و اضافه کرد: با ایجاد این مرکز، مشکلات حوزه رسیدگی به شکایات بخش تعاونی با میانجیگری اتاق تعاون بعنوان بازوی مردمی کاهش و اطاله دادرسی به پرونده به کمترین زمان می رسد.


وی همچنین تاسیس نمایشگاه های بین الملی در خوی را از دیگر برنامه های اولویت دار نمایندگی اتاق تعاون در خوی اعلام کرد.

در این مراسم آقای یوسف شیرازی بعنوان مسئول نمایندگی اتاق تعاون شمال استان در خوی معرفی شد.