- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

کتاب “امین آراء” در زاهدان رونمایی شد

کتاب “امین آراء” با محتوای انتخاباتی و نویسندگی حسین شرفخانلو در زاهدان با حضور مسوولان و نویسندگان سیستان و بلوچستان رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1] به نقل از ایرنا؛ حجت‌الاسلام منصور باقربیک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در آیین رونمایی از کتاب “امین آراء” با بیان اینکه امیدواریم در شهرهای دیگر استان هم مجموعه کتاب شهر را داشته باشیم اظهار داشت: فرهنگ کتابخوانی و تضارب آرا و هم‌اندیشی دارای اهمیت راهبردی است.

آن‌چه در این کتاب به نگارش درآمده روایت یک ناظر شورای نگهبان است در خوی؛ واقع در شمال‌غربی کشور(نزدیک سرحدات ترکیه)، از روزهای انتخابات و صندوق‌هائی که تکلیف داشته بر صحت و سقم روند اجرای انتخابات در آن‌ها نظارت داشته باشد. چه آن‌روزی که ناظر صندوق بوده و چه روزی که مأموریت گرفته که به‌عنوان ناظر ویژه برود بلوای جنوب‌استان آذربایجان‌غربی را بخواباند و چه امروز که عضو هیات نظارت است.

تمامی روایت‌های این اثر نقل مستقیم وقایعی هستند که راوی شخصا در آن‌ها حاضر بوده و هیچ شنیده و نقل قولی در نوشته‌ها نیست. همچنین روایت‌های به نگارش درآمده شرح وقایعی است که قابل بیان بوده و ناگفته پیداست که هر انتخاباتی، چه در ایام نام‌نویسی و تبلیغ و چه در روز برگزاری و شبی که نتایج اعلام می‌شود پر از ناگفته‌هایی‌ است که باید زمان بگذرد تا بشود در مورد بعضی‌هایشان کتاب‌ها نوشت.