- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

اجرای برنامه گفتگوی مجازی و برخط با موضوع “ارتباطات و روابط عمومی” در خوی

به همت ماهنامه ندای قلم و به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برنامه گفتگوی مجازی و برخط با حضور کارشناسان و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، مدیر مسئول ماهنامه ندای قلم گفت : روز ارتباطات، بهانه‌ای برای یادآوری جایگاه تأثیرگذار روابط عمومی‌ها و نقش ارتباطات در جامعه است. به همین مناسبت ۲۶ اردیبهشت ماه برنامه گفتگوی مجازی و برخط از طریق صفحه اینستاگرامی ماهنامه ندای قلم  انجام می شود.

حامد کاظم زاده خوئی گفت: این برنامه شامل قسمتهای مختلف از جمله گفتگو با دکتر رامین جعفرزاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در حوزه سواد رسانه‌ای، امیرعباس تقی‌پور قائم مقام شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی کشور و مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات با موضوع چالشهای روابط عمومی در ایران و اسماعیل لطفی روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی و مجید خلخالی کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با موضوع نقش روابط عمومی، چالش‌ها و فرصت‌‌ها خواهد بود.

وی با با بیان اینکه اجرای این نوع برنامه‌ها می‌تواند نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، روابط عمومی‌ها را به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها پررنگتر کند، اظهار کرد: امروزه در تمام دنیا سازمانهای موفق سازمانهایی هستند که مدیران و کارکنان روابط عمومی  آنها بدانند که چگونه باید به شکلی شفاف و آگاهانه به تجزیه و تحلیل امور مبتلابه سازمان خود و رفع و رجوع مسائل بپردازند و نقش مهم خود را در تعیین سمت و سوی سیاست‌های همگانی ایفا کنند.

وی ارتباطات را از زیر شاخه های مهم روابط عمومی خواند و بر گسترش دانش و اهمیت دادن مدیران به این موضوع تاکید  کرد.

گفتنی است این برنامه به همت ماهنامه سراسری ندای قلم ۲۶ اردبیهشت ماه سالجاری ساعت ۲۲ از صفحه اینستاگرامی ماهنامه ندای قلم  [2] به نشانی @nedayeqalam اجرا خواهد شد.