- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

افتتاح و کلنگ زنی ۵۴ طرح عمرانی، تولید‌ی، خدماتی و صنعتی در خوی

فرماندار خوی گفت: بمناسبت دهه فجر۵۴طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی و صنعتی در خوی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]؛  حسین عباسی فرماندار ویژه شهرستان خوی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان، در تشریح برنامه‌های ایام الله دهه فجر ۹۹ در این شهرستان اظهار داشت: ۵۴ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی و صنعتی با اعتبار ۲۲۳ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان در دهه مبارک فجر، درخوی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

او در ادامه با تاکید بر اجرای این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح نمود: از این تعداد پروژه، ۲۴ طرح عمرانی با اعتبار هزینه شده ۱۸۰ میلیارد و ۷۹۹ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

حسین عباسی فرماندار و رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان خوی با اشاره به افتتاح طرح‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی اظهار داشت: ۲۵ طرح تولیدی، خدماتی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۱۰۵ نفر و سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد و ۸۷۰میلیون تومان در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه شهرستان خوی کلنگ زنی ۵ طرح عمرانی با اعتبار پیش بینی شده بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: همچنین در این ایام بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی عمدتا در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.