- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

اجرای ۴۲عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر توسط سپاه خوی

فرمانده سپاه خوی گفت:۴۲ عنوان برنامه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]؛ سردار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی بعداز تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) هفته زن وروز مادر وفرا رسیدین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت:روز۱۲بهمن بازگشت حضرت امام به میهن اسلامی بوده که سرنوشت جمهوری اسلامی در این دهه رقم خورده است و ما باید تلاش‌های خستگی ناپذیر بنیانگزار جمهوری اسلامی و مردم فدا کار ایران و شهدای انقلاب را به نسل‌های جدید که دوران انقلاب را ندیده اندمعرفی کنیم.

سردار علایی در ادامه با تشریح برنامه‌های سپاه خوی در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه با ۴۲ عنوان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوی اجرا می‌شود.

او در مورد شروع ایام الله دهه فجر اظهار داشت: شروع برنامه‌ها با نورافشانی و سردادن بانک الله اکبر است و همزمان با اولین روز از این ایام رژه موتورسواران نیرو‌های مسلح و بسیجیان و نواختن زنگ انقلاب و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان در سامانه شاد همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خوی در زمینه برنامه‌های فرهنگی نیز گفت: یادواره‌های شهدای حوزه‌ای و پایگاهی و اصناف، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء و جانبازان با اولویت شهدای انقلاب اسلامی و اهدای هدیه، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت انقلاب، مراسم غبار روبی و عطر افشانی و گلباران مزار شهداء همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سردار علایی افزود:برگزاری حلقه‌های صالحین، با محوریت خاطره گویی، برگزاری مشاوره حقوقی برای بسیجیان ورزمندگان، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، پخش فیلم‌های انقلاب در پایگاه‌ها وبرگزاری جلسات تلاوت قرآن از برنامه‌های دیگر فرهنگی در این ایام الله است.

اوهمچنین تصریح کرد:در دهه مبارکه فجر درمانگاه پزشکی سپاه بصورت رایگان در خدمت مردم می‌باشد.

علایی گفت: برگزاری میز خدمت جهادی درمصلی برای عموم مردم، ویژه برنامه‌های دهه فجر، مراسم‌های خاطره گویی، دیدار با رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاه‌ها و افراد نخبه و چهره‌های موفق محله را با عنوان تجلیل از مجاهدان، مدافعان و فعالان انقلاب اسلامی وغیره از دیگر برنامه‌هایی در این دهه می‌باشد.

او افزود درروز۲۲بهمن رژه خودرو توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی در سطح شهر برگزار می‌شود.

سردار علایی تاکید کرد:در دهه مبارکه فجر۱۵۰۰بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیون تومان در میان نیاز‌مندان توسط سپاه توزیع می‌شود.