- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

۲۱۵ نفر جذب دانشکده علوم پزشکی خوی جذب می‌شوند

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی خوی گفت: ۲۱۵ نفر از محل مجوزهای استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق آزمون در این دانشکده امسال جذب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]؛ اسماعیل طالبی افزود: از این تعداد ، ۱۴۰ نفر در حوزه معاونت درمان، ۵۳ نفر در حوزه معاونت بهداشت و ۲۲ نفر در سایر حوزه‌ها بکارگیری می‌شوند.

وی اظهار کرد: با جذب و بکارگیری این نیروها در رشته‌های مختلف، کمبودهای موجود در راستای همسویی با توسعه شاخص های بهداشتی درمانی و بیماری کرونا در این شهرستان رفع خواهد شد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی خوی بیان داشت: در این مرحله پس از مکاتبات و اخذ مجوزهای لازم این ۲۱۵ نفر بصورت پیمانی جذب خواهند شد.

طالبی با بیان اینکه که سهمیه تخصیص یافته برای استخدام در کلیه مشاغل تخصصی مورد نیاز دانشکده و پست‌های سازمانی مصوب است، اظهار داشت: جذب این تعداد نیرو به منظور راه‌اندازی و بهره‌برداری از قسمت‌های مختلف خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دانشکده علوم پزشکی خوی در پی ارتقای دانشکده پرستاری و بهداشتی خوی در سال  ۱۳۹۵ توسط دولت تدبیر و امید تأسیس شد؛ در این دانشکده رشته های تکنسین اتاق عمل، بهداشت محیط، بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی وجود دارد.

این مرکز علمی و آموزشی، دارای ۲۱ نفر هیات علمی و ۴۰۰ دانشجو است.