- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

آموزش حلقه گمشده رسانه های منطقه است

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی گفت: رسانه‌ها در آموزش و بهبود بهره‌وری مصرف آب نقش مهم و بی‌بدیل دارند.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]؛ وحید مینایی در جریان دیدار و بازدید از دفتر ماهنامه ندای قلم و پایگاه خبری دروازه سنگی گفت: هم اکنون آموزش حلقه گمشده رسانه‌های منطقه است.

وی حضور رسانه‌ها در صحنه و آموزش مردم در بهینه مصرف کردن آب را مهم خواند و گفت: در تلاشیم با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی به پرورش خبرنگار و رسانه تخصصی حوزه آب کمک کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های رسانه‌ها نهایت استفاده را ببریم.

مدیر روابط عمومی آبفای استان همچنین به ظرفیت سمن‌ها اشاره کرد و اظهار کرد: به کارگیری ظرفیت سمن‌ها قطعا میتواند ما را در ایفای نقش و رسالتمان در حوزه آب کمک کند.

وی عنوان کرد: در تلاشیم تا از ظرفیتهای بخش خصوصی نیز در حوزه رسانه، تبلیغات و سایر بخشهای فرهنگی نیز برای پیشبرد اهداف شرکت آبفای استان استفاده کنیم و در این زمینه بخشی از کارهایمان را به بخش خصوصی توانمند واگذار کنیم.

مدیرمسوول ماهنامه ندای قلم و پایگاه خبری دروازه سنگی نیز در این دیدار به ظرفیتهای فرهنگی و رسانه‌ای استان و شهرستان خوی اشاره کرد و گفت: با استفاده و بهره‌گیری از تیم‌های تخصصی و آموزش دیده در این عرصه توان همکاری با شرکت آبفای استان و سایر دستگاههای مربوطه را داریم.

حامد کاظم زاده خوئی به ایجاد بستر مناسب برای استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: قطعا با ایجاد اعتماد متقابل و استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی، شرکت آبفای استان و سایر نهادهای دولتی میتوانند گامهای موثری در پیشرفت و توسعه همه جانبه بردارند.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان ضمن استقبال از پیشنهاد برگزاری کلاسهای آموزشی تخصصی با محوریت خبرنگار و رسانه حوزه آب از آمادگی خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی برای همکاری در این زمینه خبر داد.