- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی شد

با حکم دکتر علیرضا رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی؛ یداله سلطانی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]؛ مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی امروز برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با حضور اسکندپور معاون بهره برداری آب و خوش معاونت درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی برگزار شد.

اسکندپور عضو اصلی هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی ضمن تبریک عید سعید فطر از زحمات ولیزاده مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب خوی قدردانی و وی را یکی از افراد حاذق در صنعت آب و فاضلاب معرفی کرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت: باید کمر همت خود را برای خدمت هر چه بیشتر به مشترکین محکم تر ببندیم .

معاون بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد آقای سلطانی از مدیران برجسته بوده و ان شاالله منشا خیر و برکت باشد.

ولیزاده مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب خوی  ضمن تشکر از همکاران در طول مدیریت خود که با تلاشهای خود زمینه ساز پیشرفت شرکت شدند اظهار داشت: من بعد هم با تلاشهای مضاعف عملکرد بهتری خواهید داشت.

یداله سلطانی نیز در سخنانی ضمن تشکر از اعتماد دکتر رضوی رئیس مجمع عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: با همکاری و همیاری همکاران ان شاالله مسیر پیشرفت را خواهیم پیمود.

در پایان مراسم با اعطای لوحی از زحمات ولیزاده تقدیر شد.