- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

توزیع ۹۰۰۰بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی درخوی

رئیس کمیته امداد امام خمینی خوی از توزیع ۹۰۰۰بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی خبر داد.

قادر ولی نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی خوی گفت: امسال جشن رمضان با عنوان طرح بخشش ایرانیان در سراسر کشور توسط کمیته امداد برگزار می شود و در شهرستان خوی نیز این طرح با حمایت خیرین در قالب طرح همسفره در ۲ بخش اجرا میشود.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1] به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،ولی نژاد گفت: طرح همسفره از اول ماه مبارک رمضان با ۲ بخش آشپزخانه مهدوی و بسته‌های غذایی در حال اجرا می‌باشد.

رییس کمیته امداد خوی اظهار داشت: روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم به مدت ۱۰ روز جمعا به مقدار ۵ هزار پرس غذای گرم پخت و در میان مددجویان، نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا پخش می شود.

او در مورد بسته‌های غذایی هم اظهار داشت: ۸ هزار بسته غذایی توسط کمیته امداد و همیاری فرمانداری، سپاه و مراکز نیکوکاری میان آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

ولی نژاد اضافه کرد: در هفته اطعام و احسان نیز حداقل ۱۰۰۰ بسته غذایی در میان مددجویان و نیازمندان توزیع می شود.

رئیس کمیته امداد خوی به مبحث طرح کشوری یک میلیون حامی برای ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: طرح حمایت همه جانبه از ایتام و محسنین در شهرستان خوی نیز اجرا می شود و از خیرین و حامیان خوی دعوت می‌کنیم با حمایت از ایتام و محسنین در این طرح معنوی شرکت نمایند.

ولی نژاد در پایان سخنان خود به مسئله زکات فطریه اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوه بیماری کرونا و برگزار نشدن مراسم‌های مذهبی و نماز عید فطر از مردم مومن و خیر شهرستان خوی خواهش می‌کنیم زکات فطریه خود را از طریق شورای زکات شهرستان پرداخت نمایند تا بدست نیازمندان واقعی برسد.