- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در مدیریت بیماری کرونا مطلوب بوده است

استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از تلاش جامعه پزشکی و سلامت استان از خانه‌های بهداشت روستایی در نقاط صعب العبور تا مراکز بیمارستانی گفت: همه مردم قدردان این تلاش‌ها به‌ویژه در مقابله و مدیریت بیماری کرونا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1] ،محمدمهدی شهریاری با حضور در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی که به مناسبت هفته سلامت انجام شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان از همان روز نخست شیوع بیماری کرونا تا امروز به خوبی عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه در یک مقطع حساس تاریخی قرار داریم، اضافه کرد: کرونا امروز مساله نخست جهان به شمار می‌رود و با وجود فرافکنی و شانتاژ رسانه‌های بیگانه و در برخی موارد خودی، ایران در مدیریت کرونا سربلند بوده است.

وی بیان کرد: با وجود تحریم‌های سخت و کاهش درآمدهای نفتی و همچنین ممنوعیت‌های موجود در صادرات و برگشت ارز به کشور، تحولات اجتماعی و اقتصادی به خوبی مدیریت شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی موجود نیز با وحدت و همدلی رفع می شود، اظهار کرد: کشورهای مدعی اقتصاد برتر نیز در شیوع کرونا دچار مشکلات عدیده ای شده اند اما رسانه‌های بیگانه از انعکاس آنها خودداری می‌کنند.

شهریاری گفت: اگر به‌خوبی برای مردم دستاوردهای مثبت در مدیریت کرونا در حوزه‌های سلامت، اقتصاد و سیاسی و اجتماعی تشریح شود، به طور قطع افکار عمومی بیش از اینها به اقناع خواهد رسید.

در این دیدار که علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی، بهنام شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سید هادی طباطبایی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز حضور داشتند، استاندار آذربایجان‌غربی از دکتر جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان به نمایندگی از خانواده سلامت با اهدای لوح، قدردانی کرد.