- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

مجیدی: وقت ندارم جواب هر اراجیفی را بدهم!/ دیاباته با اجازه من به سفر رفت

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد، شیخ دیاباته با اجازه او و در دوران مصدومیتش به مسافرت رفته است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1] به نقل از   خبرگزاری تسنیم، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در دو سه روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنانم پرانرژی هستند. تیم ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و چند بازی اخیر این تیم را دیده و آنالیز کرده‌ایم.

وی در مورد مصدومان تیم استقلال و اینکه آیا قائدی به دیدار با ذوب‌آهن می‌رسد یا خیر، گفت: خوشبختانه قائدی و اسماعیلی از دیروز با ما تمرین می‌کنند، اما چون در تمرینات  اخیر نبودند، شاید از آنها استفاده نکنیم. به طور کلی چند مصدوم داشتیم که تازه به ما اضافه شدند و سعی کردیم یک برنامه ریکاوری برای آنها بنویسیم. خواهش کردم این بازیکنان زیر نظر آقای ربانی کار کنند تا آماده شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط شیخ دیاباته نیز تصریح کرد: MRI از او امروز گرفته می‌شود و وضعیتش مشخص خواهد شد. من هم منتظرم دکتر تیم بعد از MRI وضعیت او را مشخص کند.

مجیدی در پاسخ به این پرسش که به نظرش سفر دیاباته به فرانسه باعث تأخیر در روند بهبودش نشده است، گفت: دیاباته شخصاً با من صحبت کرد و گفت دوست دارد چند وقتی کنار خانواده‌اش باشد و من هم به او اجازه دادم. دیاباته با اجازه من به سفر رفت.

وی درباره اخطار‌هایی که بابت شیوع ویروس کرونا داده می‌شود و اینکه احتمال لغو بازی فردا وجود دارد, اظهار داشت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد، چون با برنامه‌ای که ما داریم, باید چهار روز یک بار بازی کنیم و علاوه بر این بازی عقب‌افتاده هم داریم. بچه‌های ما شرایط خوبی دارند و امیدوارم بازی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جوسازی‌هایی که از سوی عده‌ای علیه او برای استفاده از مواد نیروزا می‌شود, گفت: نه وقت پرداختن به این مسائل را دارم و نه برایم مهم است که بخواهم جواب این اراجیف را بدهم!

مجیدی درباره وضعیت تیمش در ادامه فصل گفت: تیم ما در هر سه جام مدعی قهرمانی است و حتماً از گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنیم. در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی نیز همه تلاش خود را می‌کنیم که قهرمانی را به دست بیاوریم.