- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

رهبر انقلاب: انتخابات مایه تقویت کشور است

رهبر انقلاب تاکید کردند: انتخابات یک جهاد عمومی، مایه‌ تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبر دروازه سنگی به نقل از ایرنا، رهبر انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی که همزمان با سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ صورت گرفت، اظهار داشتند: هدف دشمن جدا کردن جوان ایرانی از نظام است

ایشان افزودند: در انتخابات هم مثل ۲۲بهمن و بزرگداشت شهید سلیمانی دشمن به هدفش نمی‌رسد.

رهبر انقلاب اظهار داشتند: من به شما عرض بکنم که انتخابات یک جهاد عمومی است؛ انتخابات مایه‌ی تقویت کشور است؛ انتخابات مایه‌ آبروی نظام اسلامی است.

ایشان تصریح کردند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور میخواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می‌دهند، برنامه‌ریزی می‌کنند. هدف فعّالیّت این است که جوان_ایرانی را از نظام اسلامی جدا کنند؛ امّا به نتیجه نمی‌رسند.

رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند: می‌بینید در بیست‌ودوّم بهمن چه اتّفاق می‌افتد، در بزرگداشت شهید عزیزمان سلیمانی چه اتّفاق می‌افتد! در انتخابات، همین اتّفاق باید بیفتد؛ یعنی ببینند دشمنان که با وجود اصرار آنها برای اینکه مردم را از نظام جدا کنند، مردم به انتخابات اقبال میکنند که این اقبال، آبروی نظام اسلامی است.

ایشان تصریح کردند: چشم دوستان و دشمنان هم دوخته‌ به اینجا است. دشمنان میخواهند بدانند که حالا بعد از این همه تلاش و تبلیغات و مشکلات اقتصادی‌ای که در کشور وجود دارد و بدعهدی‌ای که غربی‌ها و اروپایی‌ها با ما کردند و فشارهایی که آمریکایی‌ها دارند وارد می‌کنند بالاخره نتیجه‌اش در مردم ‌چه شده. دوستان ما هم در اطراف دنیا با نگرانی نگاه می‌کنند تا ببینند چه خواهد شد.

رهبر انقلاب عنوان داشتند: البتّه هر وقت پیغامی به یک مجموعه‌ای از دوستانمان می‌دهیم، همیشه بنده می‌گویم هیچ نگران نباشید، از ملّت ایران نگران نباشید؛ ملّت ایران میداند چه‌ کار دارد می‌کند، بلد است چه‌ کار بکند و دارد میکند کار خودش را.

ایشان بیان کردند: انتخابات خنثی‌کننده‌ی بسیاری از نیّت های شومی است که آمریکایی‌ها در ذهن دارند، و صهیونیست‌ها در دل دارند علیه کشور.

رهبر انقلاب اسلامی اضافه کردند: این انتخابات بدل‌فنّ مکر و کید دشمنان ایران است؛ یک نمونه‌ای است از همان حضور به‌هنگامی که عرض کردیم خدا به آن برکت میدهد.

ایشان تصریح کردند: اینجا هم حضور در پای صندوق انتخابات، به توفیق الهی مایه‌ی برکت خواهد بود. اگر خوب انجام بدهیم کارمان را، ممکن است تأثیرِ تحوّل‌آفرین داشته باشد.

ایشان افزودند: ما مکرّر عرض کردیم ایران باید قوی بشود؛ اگر قوی بشود، دشمن مأیوس میشود، توطئه‌های دشمن در نطفه خفه میشود و به نتیجه نمیرسد. یکی از مصادیق قوی‌شدن همین است که یک مجلس قوی داشته باشیم؛ مجلسی که در مقابل توطئه‌های دشمن، با وضع قوانین لازم، با هدایت دولتها به سمت مطلوب، بتواند کشور را مصونیّت ببخشد؛ یک مجلس قوی این جوری است.

ایشان تاکید کردند: هرچه حضور مردم  در پای صندوقها بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است. البتّه این یک رُکنش است.